bakmakerskan

Alla inlägg under mars 2016

Av frida - 23 mars 2016 09:41

I dag kastar jag mig ut i det okända. Med skräckblandad förtjusning. Först på dagordningen blir att försöka lokalisera den dator som av misstag, på nåt sätt, fått mina senaste tre års studieanteckningar överförda till sig från mitt usb, som nu är tomt så när som på genvägar som inte leder någonstans... Förhoppningarna är höga samtidigt som jag blir lätt svimfärdig och kallsvettig på ryggen då jag känner att jag måste vara lite realistisk. 

Nästa problem som måste lösas är hur jag ska få fram intyg i färgkopior, när min egen kopiator vägrar samarbete. Varför gör skrivare alltid så, när man som mest behöver dem? Konklusion: Jag hatar tekniska apparater som lever sina egna liv - för trots vad min sambo säger så GÖR dom faktiskt saker av sig själva!

I slutet av dagen komer den riktiga utmaningen, att genom Friskis&Svettis leda ett inspirationspass för att öka rörelseglädje hos barn i förskola och skola. Eftersom jag inte har gått utbildning att lära ut hur och varför vi leder barnen till rörelseglädje måste jag "free base:a" lite. Här kommer svimningskänslan igen, och en osamarbetsvillig mage...

Men SEN får jag ta påskolv!! Det är så efterlängtat. Fem dagar jag inte behöver tänka på skolan alls. UNDERBART! 


Glad Påsk

Presentation


Bak

Se även ordet ”bak” på svenskspråkiga Wiktionary.

Bak kan betyda flera saker:
bakning
inom anatomin stjärt
.bak, backupfiländelse
[bak,bake] bräda av stocks ytterdel med ena sidan rundad
(Wikipedia)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken höstfärg är finast?
 Röd
 Gul
 Brandgul
 Brun

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards